Reklamacja

 Procedura reklamacji

  • Konsument ma prawo do złożenia reklamacji w ramach gwarancji (okres gwarancji określony przez producenta) lub rękojmi (2 lata)

  • Konsument zgłasza potrzebę skorzystanie z reklamacji:
    + telefonicznie pod nr telefonu: 501 260 817
    + mailowo na adres: [email protected]

  • sprzedawca odbiera od konsumenta reklamowany produkt poprzez firmę kurierską

  • Do reklamowanego towaru należy dołączyć formularz reklamacji

  • Sprzedający po pozytywnej weryfikacji procesu reklamacyjnego zobowiązany jest do bezpłatnej naprawy towaru lub wymiany na nowy wolny od wad lub do zwrotu należności jeśli nie istnieje możliwość naprawy lub wymiany na nowy.

  • Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od dnia jej złożenia 
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium